אנחנו מומחים לטיפולים ותיקונים של רכב יפני

טיפלנו באלפי רכבים יפנים
טיפול 10,000 15,000 ק"מ לרכב יפני, טיפלים תקופתיים, טיפולים גדולים. כל סוגי התיקונים כולל פחחות וצבע.
טיפולים מקצועיים במוסך צורי - נוגעים בלב של המנוע
מנועי רכבים יפניים הם שם נרדף לאמינות, יעילות וחדשנות טכנולוגית. בניגוד לתפיסות מסוימות, היצרנים היפניים לא תמיד רדפו אחר הספק מרבי, אלא התמקדו בייצור מנועים קומפקטיים, קלי משקל וחסכוניים בדלק, שתוכננו לעמידות לאורך עשרות שנים. זו הסיבה שבכבישי ישראל ובעולם ניתן לראות עדיין דגמים ישנים כמו טויוטה קורולה או הונדה סיוויק מתחילת שנות ה-2000, שפשוט ממשיכים לנסוע.
מה הופך מנועי רכב יפני למיוחדים?
אחד הסודות טמון בשימוש נרחב בטכנולוגיות מתקדמות כבר בשלבים מוקדמים. לדוגמה, חברת הונדה הייתה חלוצה בשימוש במערכת VTEC (Variable Valve Timing and Lift Electronic Control), שמאפשרת למנוע לשנות את תזמון וגובה הפתיחה של השסתומים בהתאם לסיבובי המנוע. הדבר מביא לביצועים משופרים בסל"ד גבוה ויעילות בדלק בסל"ד נמוך. בטויוטה, המערכת המקבילה VVTi (Variable Valve Timing with intelligence) עשתה מהפכה דומה, תוך התמקדות באמינות מוחלטת.
טיפולים בזמן במוסך ברחובות, על פי הוראות יצרן הרכב, וכן תחזוקה נכונה היא המפתח לשמירה על אמינותם. מנועים יפניים, על אף חוזקם, זקוקים לטיפולים שוטפים ועקביים. החלפת שמן מנוע איכותי בזמן, החלפת פילטרים (שמן, אוויר, דלק), ובדיקה תקופתית של נוזל קירור הם כללי אצבע הכרחיים. טיפול מאוחר והזנחה עלולה להוביל לתקלות נפוצות, כמו למשל בעיות בסליל הצתה או בחיישני חמצן. למרות זאת, על פי רוב, תקלות אלו פשוטות יחסית לתיקון.
התקשר לקבל הצעת מחיר.
עם כל טיפול לרכב מקבלים אחריות.