top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תחי צורי מרכז שירות לרכב

מוסך משפחתי שמטפל ברכב משפחתי


מוסך חי צורי ברחובות

מוסך צורי קיים למעלה מ-30 שנים

עם השנים הצטרפו הילדים חי ובר. חי הוא מכונאי רכב מקצועי, הוא אמון על פתרון בעיות מסובכות, לומד ומשתפר בכל יום. בר הוא אומן מוכשר בפחחות רכב וצבע לרכב כולל תיקוני מעיכות ופגמים ללא עבודת צביעה.


עסק משפחתי שמטפל ברכבים משפחתיים

מכונאים, צמד אחים ואבא גאה שהקים את העסק שממנו הכול התחיל. הכירו את "חי צורי מרכז שירות לרכב" (מול גלידות פלדמן), מוסך המתמחה בתיקון ובאחזקה של רכבים משפחתיים וקיים כבר 30 שנים, הוקם כאחד המוסכים הראשונים בא"ת רחובות.


"זו הרגשה טובה לעבוד עם הילדים", מספר בגאווה צורי עטיה, בעל מקצוע ותיק בענף הרכב שיחד עם בניו מחזיק את "חי צורי מרכז שירות לרכב", ובו נותן שירותים מקיפים לרכב.


צורי רכש ניסיון וידע טכני, עיוני ומקצועי רב בתחום הרכב וייסד את המוסך לפני 30 שנים כשבאזור התעשייה בקושי היו מוסכים. הוא המשיך להתפתח ולהתרחב, וכיום משפחת עטיה המורחבת מציעה במרכז השירות שלה את כל סוגי התיקונים והחלפים שקיימים בשוק הרכב. 


"כל אחד נמצא במחלקה אחרת, כל אחד מומחה בתחומו, אנחנו לא נמצאים באותו האזור, המוסך גדול. לפעמים אנחנו מתייעצים, אבל רוב הזמן כל אחד בעיסוקים שלו. הלקוחות מאוד נהנים מכך, הם אומרים שהאווירה המשפחתית ב'חי צורי' מורגשת מהרגע שנכנסים לחניה."


"למדנו לעשות הפרדה בין הבית לעבודה ולארוחות המשפחתיות. אנחנו מתייחסים לעובדים באופן שווה כמו למשפחה. ואין ברירה,  צריך להשאיר ראש פתוח, להקשיב  ולתת לילדים להכניס חידושים ושיפורים של צעירים."

0 צפיות0 תגובות
bottom of page